De spa

24 februari 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Donderdag zijn Linda, Margot en ik ' s morgens vertrokken op weg naar de Spa. Het was een kado voor mijn verjaardag van Margot. Een super kado mag ik wel zeggen. Het was de Spa Karakter op het Coral Estate Beach. Iets uit een luxe reisgids. Ik had gekozen voor een gezichtsbehandeling en de kamer waar dit gebeurde was a room with a view. Er waren 2 openstaande giga grote deuren en die waren pal boven de Caribean sea. Een plaatje! De andere dames hadden een packing of een massage. Peter en Peter gingen samen locale scholen bezoeken en kwamen daarna bij ons lunchen.  Verse tonijn, mmm., ' s middags nog gesnorkeld in de zee, prachtige onderwater wereld, en gezwommen bubbel#zoute#warm water zwembaden.

Op de terugreis een pizzaatje, want de lunch was copieus.

Vrijdagmorgen zijn Margot en ik naar een cursus chichi schilderen geweest. Dat zijn dikke zwarte Curacaose dames met grote borsten en billen in badpakken die kleurrijk beschilderd zijn. De workshop word gegeven door een Duitse kunstenares. We zaten heerlijk in de schaduw, koffietje erbij en gezellig muziekje, echt genieten. Het chichitje is leuk geworden en gaat mee naar huis voor in de souvenierkast.

Vanavond gaan we eerst eten met zijn 7en en daarna naar de carnavalsoptocht. Daarover morgen meer, dikke kus

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ilana:
    24 februari 2017
    Dat was weer een mooie en nuttige dag, leuk dat schilderwerkstuk. Zorg dat jullie niet verbranden
    tijdens de optocht, vooral de schouders. Veel plezier
    samen en wordt vervolgd! X
  2. Carolyn:
    25 februari 2017
    This is a real retirement life!!!
  3. Ruben:
    Genieten zeg!!
  4. Sjoerd:
    25 februari 2017
    Wat leuk zeg! En genieten! Hoe waren de scholen pap?