De spa

24 februari 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Donderdag zijn Linda, Margot en ik ' s morgens vertrokken op weg naar de Spa. Het was een kado voor mijn verjaardag van Margot. Een super kado mag ik wel zeggen. Het was de Spa Karakter op het Coral Estate Beach. Iets uit een luxe reisgids. Ik had gekozen voor een gezichtsbehandeling en de kamer waar dit gebeurde was a room with a view. Er waren 2 openstaande giga grote deuren en die waren pal boven de Caribean sea. Een plaatje! De andere dames hadden een packing of een massage. Peter en Peter gingen samen locale scholen bezoeken en kwamen daarna bij ons lunchen.  Verse tonijn, mmm., ' s middags nog gesnorkeld in de zee, prachtige onderwater wereld, en gezwommen bubbel#zoute#warm water zwembaden.

Op de terugreis een pizzaatje, want de lunch was copieus.

Vrijdagmorgen zijn Margot en ik naar een cursus chichi schilderen geweest. Dat zijn dikke zwarte Curacaose dames met grote borsten en billen in badpakken die kleurrijk beschilderd zijn. De workshop word gegeven door een Duitse kunstenares. We zaten heerlijk in de schaduw, koffietje erbij en gezellig muziekje, echt genieten. Het chichitje is leuk geworden en gaat mee naar huis voor in de souvenierkast.

Vanavond gaan we eerst eten met zijn 7en en daarna naar de carnavalsoptocht. Daarover morgen meer, dikke kus