Carnaval

26 februari 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Met  zijn achten gezellig pizza gegeten bij Linda en Peter in de tuin. Wij hadden bakken vers fruit klaargemaakt, heerlijk en gezellig. Daarna met een paar auto's naar het tiener carnaval in Willemstad gereden. Druuuukkkk onderweg, files, iedereen op weg naar het carnaval. We waren er om half 8 en om half 10 kwam de eerste wagen langs. Niemand is ook ongeduldig (alleen wij Nederlanders:)) maar het wachten werd beloond. Dansen dat ze kunnen en of ze nu heel dik zijn of niet, iedereen swingt en beweegt, niemand schaamt zich ergens voor, al heb je enorme borsten en billen en daarbij een drieverdiepingen buik, maakt niet uit, strak jurkje aan en gaan met die banaan. Verfrissend , en je kijkt je ogen uit. Glitters, kleuren, veel harde muziek. Genieten dus en Peter heeft veel foto's gemaakt. We stonden op de plek waar de tv opnames werden gemaakt,  dus we zijn uitgebreid op nationale tv geweest. Volgens mij waren we ook zo beetje de enige blanken. Gelukkig had Linda gezegd dat we herrie stoppers moesten meenemen, anders hadden we geheid een gehoorbeschadiging opgelopen. Heel moe lagen we laat in ons bedje, zzzzzzz