Klein Curaçao

23 februari 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteravond zijn we wezen eten bij Santa Barbera golf en beachresort club. Willem Alexander en Maxima hebben hier ook gelogeerd. Dus jullie begrijpen we aten op niveau. Ik moet eerlijk zeggen, het was echt heerlijk met uitzicht op de zee en samen met Linda en Peter. Na een onrustig nachtje (alle buurhonden blaften de hele nacht),vanmorgen fruit en drinken gekocht en een grote zak ijs en alles in koelboxen gestopt en naar de haven en daar op een enorme speedboot met 1000 liter benzine aan boord en 2 x 400 pk motoren met grote snelheid zijn we naar het onbewoonde eiland Klein Curaçao gevaren. Helblauw water, witte stranden, echt Caribean. Snorkelend met komkommers in de hand om schildpadden te voeren. Supermooie dag gehad en verbrand!!! Dat kan ik ook weer van mijn Bucketlist schrappen. Bij thuiskomst sushi gegeten. Wat is het leven mooi. P.s. Het lukt me niet de fotoos voor jullie zichtbaar te maken, jammer ! Moet David later maar bij helpen.

1. Ilana:
    23 februari 2017
    Misschien kunnen jullie die honden even opvoeden zodat het slapen beter gaat. Die honden leven zeker buiten.
    Wat een prachtvakantie hebben jullie en avontuurlijk.
    Nog een hele fijne tijd en voor allemaal een hartelijke groet.