Van Kochi naar Naoshima island

26 mei 2017 - Naoshima Island, Japan

Gisteren met de boot overgevaren naar het eiland Naoshima, het kunsteiland. Het weer is nu zonnig na een hele dag regen.alles is dan weer veel mooier en op de boot was het heerlijk . Ruben had ons verteld dat we echt naar dit eiland moesten gaan en inderdaad , het is prachtig. Het eiland is heel klein  en er zijn drie prachtige musea en kunstobjecten over het hele eiland.

We hebben hier een twee leuke huisje gehuurd met een keuken en oh wat fijn een wasmachine, dus even lekker alles gewassen.

Zoals ik al schreef is dit het eiland van de kunst, gisteren bezochten wij het Benesse art museum (foto) en vandaag de Chichu art museum beiden gebouwd door Tadao Ando de Japanse architect. Eigenlijk kan ik niet uitleggen hoe bijzonder dit was, je moet er gewoon geweest zijn. We hadden kippenvel, zo indrukwekkend.(foto) het eiland is ook bekend door de kunstenares Yayoi Kusama van de stippels .

Twee geweldige dagen hier gehad, morgen gaan we verder naar Nara,daar slapen we in een air b&b.

Tot slot een quoot van Sjoerd:

travelling allows  you to become so many different versions of yourself

Liefs van Peter en Inge

1. Hanneke:
    26 mei 2017
    Wat zien jullie toch een mooie dingen! Echt een bijzondere reis!
  2. Sjoerd:
    26 mei 2017
    Wat mooi allemaal! En fijn dat jullie zo aan het genieten zijn! Ontzettend leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen. Geniet! Liefs
  3. Marc en Mieke:
    29 mei 2017
    Wat een mooie foto`s, prachtig land. Hiroshima is heel indrukwekkend, zeker als je daar bent. Leuk om via jullie ook een beetje mee te reizen en te genieten van de schitterende museums, de botanische tuinen en de kunstwerken.
    Liefs